Uudet SuPer-opot

Meidän ammattiosastossa aloittaa uudet SuPer-Opot Annika Lesonen ja Laura Halunen!

SuPer-Opot ovat superilaisia opiskelijavastaavia, jotka kiertävät ammattikouluilla kertomassa  omasta työstään ja superilaisesta toiminnasta. Ammattiopistojen ollessa oulussa, he tekevät luonnollisesti oulun SuPer-opojen kanssa yhteistyötä. Muhos ja Utajärvi alueella Annika ja Laura jakavat päävastuun, Annika toimii Muhoksen opona ja Laura Utajärven, mutta tekevät tiivistä yhteistyötä.

Alla vielä Annikan ja Lauran omasanaiset esittelyt.

"Moikka.

Mää oon Annika, pian 27-vuotias tuore lähihoitaja Muhokselta. :) Tällä hetkellä työskentelen vanhusten parissa ja vanhustyö on vienyt kyllä mun sydämen, ihan huippua hommaa. Vapaa-ajalla pelailen jalkapalloa ja vietän aikaa ystävien kanssa.

Tältä opon hommalta odotan sitä että saa mahdollisimman monta opiskelijaa innostumaan Superin toiminnasta ja saan kertoa heille meidän ammattiliiton toiminnasta ja  minkä takia ylipäätään kannattaa liittoon kuulua. Ja ennen kaikkea kuinka siistiä on kuulua just tähän meidän hienoon porukkaan. :)"

"Heippa.

Olen Laura. Toimin meidän ammattiosastossa jäsenrekisterinhoitajana,

webmasterina ja nyt uutena SuPer-opona. Monelle olenkin jo varmasti tuttu näistä ammattiosasto hommista.

Odotan mielenkiinnolla ja innolla tulevia oponhommia ja mitä uutta siellä tulee vastaan."

Vasemmalla Annika Lesonen. Oikealla Laura Halunen.