Liittokokousvaalien tulos

Liittokokousvaalien tuloksia. Ammattiosaston puheenjohtaja Toni Savolainen pääsi edustajistoon, lue Tonin terveiset!

Äänet on nyt annettu ja liittokokousedustajat ja edustajisto on valittu SuPeriin.

Meidän ammattiosastosta suoraan

edustajistoon pääsi puheenjohtajamme Toni Savolainen!

Linkistä pääset katsomaan tulokset:

Liittokokousvaalit 2020 tulokset

Paljon Onnea kaikille Valituille!

Tonin terveiset

"Kiitos kaikille äänestäjille ja liittokokousvaaleissa tukeneille henkilöille!Teidän ansiostanne olen lähempänä unelmiani. Nyt pääsen vaikuttamaaan SuPerin asioihin ja tuomaan Pohjois-Pohjanmaan äänen kuuluviin! Olen todella yllättynyt saamastani äänimäärästä. Edellinen vuosi oli edunvalvonnan osalta opettavainen, yhteydenottoja tuli paljon ja mahdollisuuksien mukaan yritimme niihin vastata mahdollisimman nopeasti ja hyvin.

Jatketaan samaan malliin, pidetään ammattiostastomme toiminta aktiivisena ja näkyvänä.

Valitettavasti koronavirus ja sen mukana tulleet poikkeusolot tuovat mukanaan

haasteita esimerkiksi toiminnan järjestämiseen.

Pidetään yhteyttä ja jos tulee jotain kysyttävää niin ole yhteydessä

Super206@superliitto.fi"

Terveisin